4-В клас

 ЗАВДАННЯ 11.01-15.01

ТЕМА "ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH"

Вивчаючи інформатику в 2-3 класах, ви вже ознайомилися з роботою програми Scratch. Ви вже працювали в графічному редакторі Tux Paint і навчилися створювати й опрацьовувати графічні зображення. Про те, як створити виконавця, користуючись графічним редактором  Scratch ми дізнаємося на цьому уроці.

Графічними редакторами називають програми для створення малюнків, ілюстрацій, вітальних листівок.

Вивчаючи Scratch в попередніх класах, ми використовували готових героїв, писали їм сценарії дій. Але Scratch дає нам можливість створення своїх власних, унікальних героїв.

Розглянемо графічний редактор  у програмі  Scratch. Основні об’єкти вікна графічного редактора:  палітра кольорів, інструменти малювання, кнопки для виконання дій над фрагментами малюнка,  полотно для малювання.


Сьогодні ми будемо використовувати такі інструменти малювання: Пензель, Лінія, Еліпс, Стирачка, Заливка , Штамп та Піпетка.


Ви вже використовували ці інструменти для створення малюнків в Tux Paint. Перш ніж малювати, потрібно обрати колір і розмір ліній.

Давайте спробуємо створити у графічному редакторі Scratch нового виконавця Слоника, дотримуючись такого алгоритму:

Крок 1. Використовуючи інструмент Еліпс, малюємо голову Слоника і тіло.


Крок 2. Інструментом Стирачка витираємо зайві лінії.

Крок 3. Інструментом Пензель малюємо вуха (зайві лінії знову витираємо Стирачкою).

Крок 4. Використовуючи інструмент Пензель, домальовуємо Слонику очі, ноги, бивні, хобот.

Крок 5. Розфарбовуємо малюнок.

Крок 6. Натискаємо Гаразд, щоб розмістити нового виконавця на Сцені.

Я впевнена, що у ви зможете намалювати набагато краще.:).Також замість слоника можно намалювати виконавця з підручника.

Алгоритм збереження нового виконавця:

  1. Вибираємо виконавця.
  2. Відкриваємо контекстне меню (права кнопка миші) та вибираємо команду Експортувати цей об’єкт.
  3. У вікні Експортувати об’єкт вибираємо папку, де буде збережено виконавця (наприклад Animals).
  4. Вказуємо ім’я виконавця (Слоник).
  5. Натискаємо кнопку Гаразд.

Працюємо з підручником: § 12 cт. 58-62

Картки з покроковими інструкціями для малювання виконавців:

Картка 1. Слоник                                                  Картка 2. Пінгвін

Картка 3. Мишеня                                                Картка 4. Корівка


Посилання на сайт де можно працювати в програмі Scratch онлайн без скачування >>  

Посилання на сайт де можно безпечно і безкоштовно скачати Scratch на ваш пристрій 




 



Немає коментарів:

Дописати коментар