ЗАВДАННЯ 11.01-15.01
ТЕМА "ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH"
Графічними редакторами називають програми для створення малюнків, ілюстрацій, вітальних листівок.
Вивчаючи Scratch в попередніх класах, ми використовували готових героїв, писали їм сценарії дій. Але Scratch дає нам можливість створення своїх власних, унікальних героїв.
Розглянемо графічний редактор у програмі Scratch. Основні об’єкти вікна графічного редактора: палітра кольорів, інструменти малювання, кнопки для виконання дій над фрагментами малюнка, полотно для малювання.
Сьогодні ми будемо використовувати такі інструменти малювання: Пензель, Лінія, Еліпс, Стирачка, Заливка , Штамп та Піпетка.
Ви вже використовували ці інструменти для створення малюнків в Tux Paint. Перш ніж малювати, потрібно обрати колір і розмір ліній.
Давайте спробуємо створити у графічному редакторі Scratch нового виконавця Слоника, дотримуючись такого алгоритму:
Крок 1. Використовуючи інструмент Еліпс, малюємо голову Слоника і тіло.
Я впевнена, що у ви зможете намалювати набагато краще.:).Також замість слоника можно намалювати виконавця з підручника.
Алгоритм збереження нового виконавця:
- Вибираємо виконавця.
- Відкриваємо контекстне меню (права кнопка миші) та вибираємо команду Експортувати цей об’єкт.
- У вікні Експортувати об’єкт вибираємо папку, де буде збережено виконавця (наприклад Animals).
- Вказуємо ім’я виконавця (Слоник).
- Натискаємо кнопку Гаразд.
Працюємо з підручником: § 12 cт. 58-62
Картки з покроковими інструкціями для малювання виконавців:
Картка 1. Слоник Картка 2. Пінгвін
Картка 3. Мишеня Картка 4. Корівка
Посилання на сайт де можно працювати в програмі Scratch онлайн без скачування >>
Посилання на сайт де можно безпечно і безкоштовно скачати Scratch на ваш пристрій
Немає коментарів:
Дописати коментар